У період з 3 по 31 жовтня 2017 року Рівненським регіональним центром надання адміністративних послуг спільно з ГО «Агенція сталого розвитку міста» проводилося анкетування щодо якості обслуговування клієнтів адміністраторами сектору паспортних послуг.
Опубліковано Юлією Шигоревою 3 листопад 2017 р.
До Вашої уваги результати анкетування:
85,5 % оцінюють «Доступність наданої інформації» працівниками сектору паспортних послуг на відмінно, 14,5 % вважають, що «Доступність наданої інформації» потрібно покращити.
Частка тих, хто позитивно оцінив «Індивідуальний підхід до клієнта» становить 84,14% та значуще відрізняється від тих, хто відповів негативно – 15,86%.
Відповідаючи на запитання «Компетентність та фаховість адміністратора» 92,42% респондентів повністю задоволені обізнаністю та консультаціями команди паспортного сектору з чинним законодавством. При цьому, 7,58% – виявили бажання покращити фаховість та компетентність наших адміністраторів.
Більшість опитаних, а саме, 80 % вважають, що У ЦНАПі їх швидко обслуговують, 20%, що «Швидкість обслуговування» потрібно покращити.
На запитання «Привітність та доброзичливість адміністратора» – 92,42 % вподобали якість обслуговування. На погляд, 7,58% опитаних над привітністю та доброзичливістю потрібно працювати.
На питання, що на Вашу думку, варто покращити рівняни та гості міста відповідали наступне:
87,59% вважають, що потрібно пришвидшити термін виготовлення (персоналізації) паспортних документів.
На думку, 1,38 % опитаних потрібно змінити графік роботи Центру.
Частка тих, хто хоче удосконалити якість надання консультацій, щодо адміністративних послуг становить 2,76 %
Серед тих, хто дотримується думки, що потрібно покращити загальний стан приміщення (освітлення, просторість, чистота) – 1,38%
3,45 % опитаних поліпшили б зручність оплати послуг.
3,45 % виявили бажання модернізувати сектор очікування.