Ельвіра ЛЯШКО, засновниця бренду E.Milliko та шоуруму Plich-o-plich, розповіла нам про свій шлях у створенні сучасного крафтового простору, підтримку українських виробників і свої погляди на стиль та моду в непростий час.
– Як виникла ідея створення шоуруму Plich-o-plich?
– Все, що стосується бренду E.Milliko та шоуруму Plich-o-plich, – це низка блискавичних рішень. Спочатку я побачила приміщення, яке дуже добре знала, бо тут працювала в аптеці. І одразу захотіла його! У мене була мрія: якщо я відкриватиму шоурум, то це буде не просто відділ магазину в супермаркеті десь, а окремо розташований магазин. Не можу точно пояснити, чому саме так, але це була моя чітка позиція.
Спочатку мав бути шоурум виключно мого бренду, але я згадала, як сама починала, шукала майданчики для збуту, і зрозуміла, що хочу допомогти маленьким крафтовим виробникам. Так з’явилася ідея шоуруму українських брендів.
– А як з’явилася назва шоуруму?
– Я довго думала, дивилася, що вже є, перевіряла назви. У якийсь момент я зрозуміла, що тут буде багато виробників, які пліч-о-пліч у складний час підтримують економіку країни. Так назва й народилася.
– Хто ваша цільова аудиторія?
– Хочу наголосити, що у нас різна цільова аудиторія. Шоурум розрахований на людей із різною купівельною спроможністю та віком. Кожен зможе знайти тут щось для себе, і ми впевнені, що це буде чудової якості.
Приміщення досить просторе, тому, щоб забезпечити максимальну кількість задоволених клієнтів, ми створили широкий асортимент. У нас навіть є парфуми українського виробництва! Наразі це три аромати, але вони мають дуже високий рівень якості. Нещодавно ми ще отримали гарні хустки, які чудово доповнять образ. Можна впевнено зайти і знайти щось для себе чи навіть порадити подрузі.
– Як відбувається співпраця із брендами в шоурумі?
– На початку я сама шукала бренди для представлення в шоурумі, а зараз вони вже знаходять мене. Основний критерій – це офіційна сплата податків. Ми працюємо виключно з ФОПами, усе проходить через касу, і цього просимо від наших партнерів.
Здебільшого представлені у нас бренди – це починаючі виробники. Вони дуже якісні й неймовірно цікаві. Найбільше мені подобається реакція людей, які заходять до нас: більшість кажуть, що тут гарно і в нас цікавий одяг.
– Як шоурум робить шопінг комфортним для всіх?
– Особливе місце в нашому просторі ми маємо для чоловіків чи подруг, які чекають вас із примірок. Ми готові пригостити їх кавою, щоб вони не нервували, поки ви обираєте свої неймовірні образи. Це ще одна перевага, якою ми пишаємося.
– Які соціальні активності відбуваються у шоурумі?
– Plich-o-plich – це майданчик просування української ідеї. Ми проводимо вечорниці із цікавими спікерами. Перший наш гість – виробники якісної української шкіргалантереї. Під час зустрічей ми розвіюємо популярні міфи, наприклад, один із заходів був із виробником прикрас.
На такі заходи ми можемо вмістити до 20 дівчат. Це не просто зустрічі – це створення особливого ком’юніті. Тому стежте за нашими анонсами у соціальних мережах і приєднуйтесь.
– Що ви думаєте про тренди й стиль?
– Трендів зараз багато, але я дотримуюся принципу Іва Сен-Лорана: “Мова змінюється, а стиль – вічний”. Це справді так. Не треба гнатися за трендами – треба формувати власний стиль, де ти – головна дійова особа.
Стилісти зараз вже не розглядають ідеальні капсули на кожну пору року. Усі намагаються показати щось особливе. Наприклад, як носити одну й ту ж сумку чи прикраси різним людям. Треба шукати те, що пасує саме тобі, щоб самій собі сказати: “Вау!”
– Як, на вашу думку, впливає внутрішній стан на стиль?
– Це цілий ряд інформації, вподобань і способу життя. Війна – це внутрішній стан, і вона впливає на стиль в одязі. Наприклад, навіть перед святами люди шукали щось більш базове, що можна буде носити в майбутньому. Раніше перед святами хотіли блискітки чи щось яскраве, то зараз цього хочуть здебільшого молодь і підлітки.
Свідомість дорослих людей змінюється, бо відчутно те, що відбувається в країні.
– Що ви плануєте для бренду та шоуруму?
– Планую масштабувати свій бренд та Plich-o-plich. Поки відкривала шоурум, то бренд був на паузі, бо я не знала точно, скільки коштів піде на облаштування приміщення й обладнання. Тому ми не випустили колекцію осінь-зима.
Зараз працюємо над новою колекцією, яка стала більш продуманою завдяки цій перерві. А щодо шоуруму, то хочу, щоб він став мережею по всій Україні.
Ельвіра Ляшко – це приклад підприємниці, яка надихає на підтримку української ідеї, створення простору для розвитку брендів і формування індивідуального стилю в непростий час.
Мультибрендовий магазин “Пліч-о-пліч”
м. Рівне, вул. Замкова, 14а