Баєр Наталія Ярмолюк: Найкраща подяка – задоволені очі клієнтів

Щасливе
04.08.2025  20:25

Про відносно нову професію баєра, особливості роботи в цій сфері та про те, що надихає тримати бренд якості та постійно розвиватися, говоримо з власницею магазину  Наталією ЯРМОЛЮК.

– Професія баєра відносно нова. Розкажіть, як ви прийшли до того, чим зараз займаєтеся і що входить у ваші обовязки?

– Я працювала на різних посадах, але постійно шукала себе, бо розуміла, що це не моє. У декреті мала час подумати, і коли малечі було три місяці, почала працювати баєром. Це була спонтанна ідея, яка переросла в мою роботу, що триває вже більш як чотири роки. Мій обов’язок – зробити для клієнта онлайн-шопінг максимально зручним та простим. Від клієнта треба лиш посилання, розмір та колір. А далі – справа за мною: оплати, доставки, якщо посилка губиться чи є брак – я компенсую кошти залежно від ситуації. Очікування товару – це приблизно два-три тижні. Клієнт за цей час не хвилюється про своє замовлення, а займається звичними справами і просто отримує свій товар.

– Ви власниця магазину, в якому є класний асортимент. Як вдається визначитися з тими продуктами, які будуть популярні серед ваших клієнтів?

– Я моніторю інстаграм, тік-ток, що популярне саме зараз. Також самі клієнти підкидають ідеї своїми запитами на новий товар. Тому в більшості асортимент магазину формується за побажаннями наших клієнтів.

– Що вам найбільше подобається у вашій професії? Кажуть, що з людьми працювати найскладніше, погоджуєтеся?

– Так, складно працювати з людьми, але якщо любиш те, чим займаєшся, то все набагато простіше. За 5,5 років я можу на пальцях порахувати клієнтів, з якими ми не зійшлись характерами. Уявіть, це десь 5-6 людей з онлайн-аудиторії ~ 3000 людей. З багатьма клієнтами спілкуємось як друзі про сім’ю, роботу, бізнес та інше. З деякими маю співпраці і стаю їхнім клієнтом. Різні ситуації бували, але вихід майже завжди можна знайти і домовитись.

– Besties – це брендові речі й виключно оригінали. Як вдається налагодити співпрацю з постачальниками, щоб забезпечити кращу якість?

– Частину товару замовляю сама з офіційних сайтів. Також співпрацюю з офіційними дилерами брендів, які представлені в Україні. Тому якість точно гарантована.

– У вас дуже широкий вибір у магазині. Розкажіть, що найбільше користується попитом? І які найчастіше товари просять викупити під замовлення?

– У магазині найбільшу популярність має Rituals, Zara, Victoria’s Secret. А під замовлення – бренди Victoria’s Secret, Kiko.

– Які речі, слова, емоції надихають вас рухатися та розвиватися у своїй сфері?

– Мені подобаються щасливі очі клієнтів, коли вони отримують свої замовлення, бо незалежно від віку радіють як малі діти і це те, що надихає. Приємно отримувати смс “все підійшло, я така рада”, “вау, речі кращі, ніж я собі уявляла”, “дякую за сервіс, все так швидко і таке гарне”…

Надихають відгуки клієнтів про співпрацю зі мною, те, що більша частина зі мною з самого початку моєї діяльності. Коли читаю їхні смс, то завжди посміхаюсь та радію, як дитина. 

https://besties.com.ua

Наша адреса: м.Рівне,– ТРЦ ЧАЙКА мінус перший поверх, відділ “BESTIES”
графік роботи:
Пн – Пт 10:00 – 20:00
Сб – Нд 10:00 – 19:00
– вул. Київська 69, магазин Сільпо 2 поверх, острівок “BESTIES”
графік роботи:
Пн – Нд 10:00 – 19:00

на правах реклами

Читайте разом:Краса поза часом: як зберегти молодість обличчя без ін’єкцій.

, , , , , , , , переглядів: 6

Реклама


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *