Чи варто купувати мотоцикл Honda CRF450R?

Щасливе
03.11.2021  21:32

У моделі 2022 більш жорстке демпфування підвіски забезпечує більш збалансовану роботу підвіски. Вклад команди HRC у дизайн рами, маятника, розподілу жорсткості та геометрії забезпечує виняткову здатність долати повороти та простоту використання. Компактний вузький пластик дає водієві свободу дій.

У 2022 модельному році шасі CRF450R не змінилося, за винятком внутрішніх регулювань передньої та задньої підвіски Showa. Метою еволюції на 2022 рік є покращення обслуговування мотоцикла – збільшення діапазону демпфування амортизаторів як на передній, так і на задній стійці – для оптимізації розподілу спереду назад.

Нові удосконалення мотоциклу

Виделка Showa за 49 мм зі спіральною пружиною AF2 заснована на «заводській» версії, яка є компонентом, що поставляється гоночним командам MX на чемпіонаті Японії. З оновленням у 2021 році вилка отримала на 5 мм більше ходу, збільшена до 310 мм та збільшена жорсткість осьових затискачів. Для моделі 2022 року набір прокладок, що амортизують невеликі рухи демпфера, було змінено, щоб забезпечити жорсткіші налаштування як для стиснення, так і для демпфування відскоку. Об’єм масла зменшений на 8 см3 до 380 см3; тепер є 13 позицій регулювання (замість 15) для відскоку та 15 для відскоку, як раніше.

Повністю перероблений задній амортизатор Showa MKE AF2 та пакети прокладок повільного, середнього та швидкого ходу забезпечують більш жорстке загальне налаштування демпфування стиснення. Тепер є 11 позицій для регулювання відскоку (було 8) та 6 для добивання швидкими та повільними рухами (було 12). Об’єм олії збільшується на 1 см3 до 422 см3.

В результаті еволюційного стрибка у 2021 році мотоцикли мають покращені деталі та ергономіку. Завдяки вужчим основним балкам вага основної рами була зменшена на 700 г, а модернізований підрамник заощадив додатково 320 г. Динаміка шасі також була новою; при збереженні жорсткості на кручення бічна жорсткість знижується на 20%, що збільшує швидкість повороту, зчеплення з дорогою та точність керування. Верхня та нижня тяги були перероблені для більшої гнучкості, швидшого управління та кращого відчуття, тоді як алюмінієвий маятник Pro-Link отримав збалансовану жорсткість, що відповідає рамі

Щоб полегшити пересування, сидіння було вкорочене, стало легшим і на 10 мм нижче ззаду у порівнянні з попередньою моделлю. Зняття та встановлення також спростилися, а обслуговування спростилося завдяки чотирьом 8-міліметровим болтам, що кріплять кузов з кожного боку.

Грати радіатора виконані з цілісного шматка пластику і мають нижній вентиляційний отвір, а решітки радіатора оптимізовані для потоку повітря. Титановий паливний бак має ємність 6,3 літри.

Нахил та площа основи залишаються на рівні 27,1°/114 мм при колісній базі 1481 мм та дорожньому просвіті 336 мм. Суха вага 105,8 кг.

Яскравий повністю червоний малюнок завершує агресивні лінії CRF450R 2022 року.

переглядів: 430


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *