Кіберспорт: раніше і зараз

Щасливе
16.01.2023  16:27

Кіберспорт – це вид спорту, в якому змагання та турніри проводяться з розрахованих на багато користувачів відеоігор. Іншими словами, кіберспортивні ігри – це офіційна назва дисципліни для професійних геймерів (так, такі є). Змагання можуть відбуватися як між командами, і індивідуально. Перемагає той, хто продемонструє найкращі навички, реакцію та витривалість. Як у боксі чи футболі, учасники та команди борються за славу, визнання та великі грошові призи, які часто досягають кількох мільйонів доларів. Але замість рингу чи поля геймери змагаються у віртуальному просторі.

І якщо у світі популярно робити ставки на спорт, то так само зараз можна поставити у ggbet на перемогу у кіберзмаганні.

Найчастіше в кіберспорт потрапляють розраховані на багато користувачів ігри з розвиненим змагальним елементом. Учасники борються між собою на закритій ігровій арені у режимі онлайн. На початку 2000-х придатними для кіберспорту іграми були стратегії в реальному часі. Але з 2010 року найпопулярнішими стали MOBA-ігри (розрахована на багато користувачів онлайнова бойова арена) і шутери від першої особи. 

Проте практично будь-яка гра зі змагальним ухилом здатна привернути увагу професійних геймерів. Файтинги, гонки та навіть колекційні карткові ігри – все це сьогодні має попит. Правило дуже просте: якщо гра весела та динамічна і її цікаво дивитися, вона має шанси увійти в кіберспорт.

Кіберспорт

Кіберспорт у 21 столітті

Хоча змагання з геймінгу проводяться вже давно, починаючи з першого чемпіонату зі Space Invaders у 1980 році, кіберспорт у справжньому вигляді зародився на початку XXI століття. Багато хто говорить, що першою кіберспортивною грою була StarCraft, яка вийшла 1998 року. 2000-го популярність StarCraft захлеснула Південну Корею, і в результаті там сформувалася спільнота професійних гравців. 

З того часу геймери стали в країні знаменитостями, а турніри транслюються трьома спеціальними телеканалами. Вплив цієї гри на Південну Корею був таким сильним, що, якщо зараз загуглити South Korea official sport, пошуковик видасть StarCraft II. Хоча насправді це тхеквондо.

Незабаром кіберспортивні ігри вийшли далеко за межі Південної Кореї та Азії. Сьогодні кіберспорт визнали у Європі та Америках. Турніри між професійними геймерами залучають цілі стадіони шанувальників і транслюються у прямому ефірі багатьма інтернет-каналами.

По суті, кіберспорт – це зараз найпопулярніша тенденція відеоігор. Наприклад, у 2016 році 324 млн людей по всьому світу дивилися, обговорювали чи брали участь у різноманітних кіберспортивних заходах. У сумі це принесло близько $500 млн доходу, в основному за рахунок продажу медіа-прав та квитків, а також реклами та спонсорства.

Майбутнє кіберспорту

Багато хто погодиться, що кіберспорт – дуже перспективний напрямок, і будь-який розробник розрахованої на багато користувачів гри хоче туди потрапити.

Не варто забувати, що кіберспорт розрахований насамперед на глядачів. Тому гра, яка їх не захоплює, не може потрапити до турніру.

Зараз завдання розробників – спростити систему бою, розширити можливості прокачування персонажів, зробити PvP-систему («гравець проти гравця») масовішою. І тоді будь-яка гра зможе потрапити в кіберспорт і надійно там закріпитися.

GGbet Ліцензія: Рішення КРАІЛ № 129 від 08.08.2023

На правах реклами

Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтесь правил (принципів) відповідальної гри.

переглядів: 413


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *