Найпопулярніша та найуспішніша платформа для обміну короткими роликами – це Тік Ток. При цьому успіх цього додатку прагнуть повторити багато соціальних платформ. Один із вдалих прикладів – це Інстаграм. Нещодавно на платформі була додана функція коротких відео. Вони отримали назву Reels. Так як це нова функція та соціальна мережа її активно просуває, ви можете скористатися цим для отримання тих чи інших переваг для розкручування профілю.
Сьогодні ми поговоримо про те, як зняти рілс в Інстаграмі, як зібрати велику кількість переглядів, використовувати функцію для просування свого бізнесу. Якщо ви хочете швидко стартувати в Інсті та привернути до себе увагу, варто купити перегляди Reels на Likesid.com або інших подібних сервісах. Чим більше ваш ролик дивляться на старті, тим вища ймовірність, що він потрапить до рекомендацій і буде показаний на ширшу аудиторію.
Що таке Reels в Інстаграм
Рілс в Інстаграм – це функція для опублікування коротких відео в Інстаграм. Reels органічно підвищують охоплення та допомагають набирати нових підписників. Ваш Рілс може побачити будь-який користувач Інстаграм. Зараз конкуренція Рілс в Інстаграм тільки набирає обертів. Деякі особливості Рілсів в Інсті:
- Формат – вертикальне відео 9:16
- Тривалість – від 0,1 до 60 секунд
- Роздільна здатність – 600 x 1067 та 1080 x 1920 пікселів
- Відео 4K не підтримується
Для звичайних користувачів Рілс в Інстаграм – це просто контент розважального характеру. А для бізнесу – новий спосіб залучення клієнтів. За допомогою відео reels ви можете цілком успішно продавати свої товари та послуги.
Як зняти рілс в Інстаграмі: де шукати Reels
Відкрийте додаток Інстаграм на своєму смартфоні. У нижній частині екрана ви знайдете п’ять доступних розділів. Натисніть на центральну кнопку зі значком трикутника, після чого відео почне відтворюватися автоматично. Існує ще один спосіб перегляду Рілсов:
- Відкрийте вкладку «Пошук та цікаве».
- Ви перейдете до розділу Рекомендації.
- Праворуч зверху будуть відео Reels.
Якщо ви хочете подивитись, яки короткі ролики зняті в додатку у вас, просто перейдіть на свою сторінку. У нижньому правому куті екрана натисніть на кружечок з вашим фото. У самому профілі натисніть кнопку з трикутником.
Якщо ролик було знято, але не опубліковано, він зберігатиметься в чернетках. На даний момент в Інсті не встановлені обмеження щодо кількості доступних чернеток.
На відміну від сторіс, всі зняті Рілси будуть доступні для перегляду постійно. Вам не потрібно буде завантажувати їх у розділ Актуальне, щоб зберегти.
Що треба знати про Reels в Instagram: найважливіше про функції
Основні функції Рілсов:
- Аудіо. Вибирайте музику для своїх роликів. При натисканні відкривається музична бібліотека з аудіо на будь-який смак. Якщо вам сподобалася аудіодорожка з чужого ролика, просто клацніть на рядок із цим записом та додайте його до свого відео. Музики може й не бути, натомість запишіть свій голос, як ви щось розповідаєте, наприклад. Тут все схоже на Тік Ток.
- Тривалість. Максимально – 60 секунд. Це оптимальний варіант, оскільки надто великі ролики обрізатимуться і ділитимуться на кілька частин. Чим Рілс коротший, тім краще.
- Швидкість. Можна прискорити, уповільнити відео, потрапляючи до ритму пісні. Такі фішки зроблять ваш контент цікавішим.
- Ефекти. Накладайте фільтри, маски, 3D-об’єкти та інтерактивний контент.
- Макет. Дозволяє користувачам знімати відео Рілс окремо, а потім відтворювати їх разом. Виходить свого роду колаборація із двох роликів. Аналог дуетів у Тік Тоці.
- Таймер. Зручний у моменти, коли немає можливості натиснути кнопку для зйомки. Ще ця функція дозволяє обмежувати час запису.
- Спалах. Вмикається ліхтарик і підсвічує ваше обличчя, збільшує яскравість.
- Подвійна камера. Наприклад, ви перебуваєте на заході. За допомогою цієї функції вдасться одночасно знімати івент та робити селфі.
- Жест. Запуск відео з допомогою жесту руки.
Як зняти відео рілс в Інстаграмі та викласти його: покрокова інструкція
Тепер поговоримо про те, як зняти відео рілс в Інстаграмі на своєму смартфоні. Перш за все, вам знадобиться додаток Інстаграма. Далі авторизуйтесь у своєму профілі або створіть новий обліковий запис. Для тих, хто не знав: ви можете вести відразу кілька сторінок з одного пристрою. Це може бути особистий, робочий профіль та ін. Перемикання між профілями зручно відбувається в самому додатку.
Щоб знімати Рілс в Інстаграмі, необхідно отримати доступ до цієї функції. Ось доступні на даний момент варіанти:
- через головний екран Instagram;
- на сторінці профілю;
- у вкладці Reels;
- через камеру сторис.
Ви можете працювати з відео, які вже є на вашому смартфоні. Також можна створити новий ролик із нуля, використовуючи всі можливості соціальної мережі. Для запису відео можна використати популярну музику, ефекти, фільтри, щоб ваші Рілси потрапляли у рекомендації та збирали велику кількість переглядів.
Як зробити Рілс популярними
Тепер ви знаєте, як зняти Рілси для Інсти. Дамо кілька робочих порад з приводу того, як зробити ролик популярним серед глядачів:
- Намагайтеся тримати динаміку протягом усього відео. Це можна зробити за допомогою монтажу чи ефектів. Використовуйте популярні ефекти, які часто бувають у трендах.
- Придумайте інтригуючу заставку. Заголовне фото має викликати у глядача бажання натиснути на ваше відео та подивитися його.
- Вибирайте ракурси для зйомки роликів. Спробуйте знімати Reels із різних ракурсів. Як показує статистика, найвдаліший і робочий на даний момент варіант – на рівні свого погляду.
- Вимкніть тряску під час зйомки роликів. Якщо ви вирішили займатися зйомкою Рілсів професійно, стежте за тим, щоб руки не тремтіли в процесі. Можна використовувати спеціальні стабілізатори камери.
- Слідкуйте за якістю роликів. Важливий момент – йдеться не лише про якість відео, а й про звук. Ніхто не дивитиметься розмиті відео, де на тлі щось шумить.
Якщо ви хочете, щоб підписникі вчасно дізналися про вихід нового Рілса, сповістіть їх про це через Директ. Існують спеціальні сервіси, які дозволяють робити розсилку всім підписникам вашої сторінки автоматично.
Як знімати Рілс в Інстаграмі: ідеї для бізнесу
Ми підібрали для вас кілька форматів зйомки Рілсов, які можуть позитивно позначитися на розвитку вашого бренду та просуванні бізнесу в соціальній мережі.
- Відповіді на запитання. Відповідайте на запитання від своїх потенційних клієнтів, наприклад – як оформити замовлення, які переваги має той чи інший товар тощо.
- Добірки. Буде актуальним для інтернет-магазинів, які продають різні товари. Ви зможете зробити добірку топових смартфонів, фенів, прасок та ін. Звичайно ж, не забудьте згадати, що все це можна купити у вас.
- Міфи. Відмінний варіант для бізнесу, що спеціалізується на сфері послуг. Салон краси може розвіяти пару міфів про кінчики волосся, що січуться, про шкоду гель-лаку для нігтів тощо;
- Лайфхакі. Діліться зі своїми глядачами корисними порадами на всі випадки життя – як задекорувати будинок, як зробити, щоб їжа не пригорала до сковорідки та ін.
- Процес роботи або бекстейдж. Покажіть підписникам подробиці вашої роботи, як це відбувається, коли ніхто не бачить.
- Помилки. Розкажіть, як правильно використовувати ваш продукт. Або якщо ви експерт у тій чи іншій області поділитеся частими помилками, які користувачі припускаються при догляді за шкірою, при вивченні іноземної мови та ін.
- Інструкції. Покрокове керівництво в тій чи іншій галузі. Наприклад, ви можете розповісти, як правильно зібрати паровий очисник та запустити його для прибирання будинку.
Як подивитися статистику Instagram Reels?
Статистику Рілс можна подивитися, як загалом за всіма розміщеними роликами, так і за конкретними відео, які ви публікували у своїй стрічці. Статистика включає такі показники:
- Коментарі
- Лайки
- Збереження
- Охоплення
- Перегляди
- Репости
- Взаємодія з відео Reels
Щоб переглянути статистику певного відео, натисніть і виберіть кнопку з трьома точками. Якщо потрібно оглянути метрики для всіх роликів, відкрийте налаштування особистого профілю, після чого виберіть розділ «Статистика». Вивчення метрик дозволить зрозуміти, які ролики найкраще заходять глядачам. Також метрика буде корисною у випадку, якщо ви хочете монетизувати свій контент і розпочати взаємодію з рекламодавцями.
Що робити, якщо немає Reels в Інстаграм?
Рілси в Інстаграмі – це автоматично вбудована функція, яка не потребує додаткового увімкнення або активації. Якщо ви не бачите цю вкладку у своїй програмі, варто спробувати оновити її до останньої версії. Зробити це можна в магазині програм Apple або Google. Якщо Рілси не з’явилися навіть після оновлення, спробуйте звернутися до служби підтримки Інсти. Вам підкажуть, у чому може бути проблема.
Висновки
Сьогодні ми розповіли про те, як знімати reels в Інстаграмі та як робити їх популярними серед глядачів. Цей формат роликів відмінно підходить для просування вашої сторінки. Він буде ефективним і для звичайних блогерів, і для власників бізнесу в Інсті.