Хто з кандидатів витратив більше грошей в першому турі?

Гринюк Перевезення
Щасливе
12.11.2020

Хто з кандидатів витратив більше грошей в першому турі?

 

Громадянська мережа ОПОРА у Рівному проаналізувала фінансові звіти про надходження та використання коштів виборчих фондів кандидатів на посаду міського голови Рівного. Згідно з офіційними даними, Олександр Третяк витратив на виборчу кампанію більше, аніж Віктор Шакирзян.

Віктор Шакирзян (“Рівне Разом”) – 679 746 витратив гривень.
Олександр Третяк (“Європейська Солідарність”), витратив 719 207 гривень.

Крім того, спостерігачі ОПОРИ проаналізували тендецію використання соціальної мережі “Фейсбук”кандидатами для комунікації з виборцями.

“Кандидат на посаду міського голови від політичної сили «Рівне Разом» Віктор Шакирзян за період із 25 червня 2019 року і до 7 листопада 2020 року витратив на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою 1999$, а за період з 1 листопада 2020 року до 7 листопада 2020 року – менше 100$”, – зазначають в ОПОРІ.

Натомість на рекламу у Фейсбуці Олександр Третяк витратив удвічі більше.

“Кандидат на посаду міського голови Рівного від політичної сили «Європейська Солідарність» Олександр Третяк за період із 25 червня 2019 року і до 7 листопада 2020 року витратив на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою 4149$, а за період з 1 листопада 2020 року до 7 листопада 2020 року інвестував у трансляцію своїх постів 133$”, – пишуть в ОПОРІ.

До слова, найбільше коштів на агітацію витратили Віталій Коваль (“Слуга Народу”) – 1 657 765 грн. та Юрій Вознюк (“За Майбутнє”) – 1 615 025 грн.

, , , ,

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *