Кожен вже відчув перший подих зими і зрозумів, що теплі осінні дні уже позаду. Але спогади можна залишити завдяки freelancehunt, Mastercard та ПриватБанку, які проводять акцію, здатну надовго подарувати теплий настрій!
Приємно, що серед переможців акції, яка розпочалась10 жовтня, – студент 3-го курсу факультету “Прикладна математика і комп’ютерно-інтегровані системи” НУВГП Сергій Жук. Він став переможцем першого етапу акції «ПриватБанк і Mastercard зігрівають», та отримав у подарунок термокухоль.
В акції можуть брати участь клієнти та замовники біржі фрилансу Freelancehunt. Умовою участі є отримання грошового переказу або виплати на картку Mastercard від 2 000 грн в еквіваленті та здійснення від 5 витрат з картки Mastercard протягом одного календарного місяця в період акції. Реєстрація в акції не потрібна. Серед призів: смартфон Xiaomi Mi6, 12 рюкзаків, 6 PowerBank та 12 термокухлів. Акція триватиме до 10 січня 2018 року.
Нагадаємо, за визнанням провідної міжнародної платіжної системи Mastercard, зміцнення позицій ПриватБанку на ринку пластикових карток є одним з основних чинників зростання частки безготівкових операцій в Україні у 2017 році. Згідно з даними НБУ, на частку клієнтів ПриватБанку припадає майже 90% усіх безготівкових операцій у країні й 85% безготівкових оплат покупок у торговельній мережі. Так, за перше півріччя 2017 року в Україні клієнтами банків було зроблено 554 млн безготівкових операцій, причому 504 млн з них – клієнтами ПриватБанку. Також за 6 місяців Нацбанком зафіксовано 288,7 млн операцій з оплати картками в торгово-сервісній мережі, з яких 246 млн забезпечили клієнти найбільшого держбанку. На сьогодні ПриватБанком емітовано понад 32 млн карток, у мережі обслуговування працює понад 140 тисяч POS-терміналів.
Ще більше інформації про актуальні акції ПриватБанку – на сайті https://promos.privatbank.ua/ та у соціальній мережіhttps://www.facebook.com/