З 1 жовтня 2018 року споживачі ТОВ «Рівнетеплоенерго» мають можливість звернутися у Рівненський регіональний центр надання адміністративних послуг та у максимально короткий термін вирішити питання, які стосуються роботи підприємства або ж отримати вичерпну консультацію щодо його діяльності.
Зокрема:
1. Укладення/переукладення договорів на послуги теплопостачання та постачання гарячої води;
2. Переоформлення особових рахунків (зміна власника);
3. Укладення договорів реструктуризації заборгованості;
4. Надання роз’яснень щодо стану особового рахунку, в тому числі причин виникнення заборгованості;
5. Внесення показників лічильника гарячої води;
6. Прийом заяв, в тому числі про призначення пільг;
7. Видача довідок:
– про заборгованість/відсутність заборгованості;
– про пільгу в Управління праці та соціального захисту населення;
– про забезпеченість комунальними послугами (на субсидію) в Управління праці та соціального захисту населення;
8. Прийом оплати:
– за послуги теплопостачання та постачання гарячої води;
– за послуги повірки лічильників гарячої води та розпломбування/опломбування лічильника гарячої води.
Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!
Рідне місто починається з тебе!