Як оновиті дані в електронній системі охорони здоров’я

Щасливе
27.10.2022  10:45
Укладаючи декларацію з сімейним лікарем, терапевтом або педіатром пацієнт реєструється в Електронній системі охорони здоров’я. Також зареєструвати пацієнта може і лікар спеціалізованої ланки. Адже через ЕСОЗ лікар вносить інформацію про призначення для пацієнта, направлення, електронні рецепти тощо. Зокрема в ЕСОЗ передаються персональні дані людини: про документи, що посвідчують особу, номер телефону, електронної скриньки тощо (https://cutt.ly/pBVsg7D).
 Пацієнт може змінити інформацію про себе, що міститься в ЕСОЗ. У більшості випадків потрібно звернутися до лікаря, з яким укладена декларація.
 Якщо змінився паспорт чи інші документи, які посвідчують особу, то необхідно при зверненні до лікаря взяти з собою оригінал документу. Лікар оновить дані.
Також лікар може виправити дані, якщо пацієнт пізніше помітив, що вони внесені некоректно, окрім реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП).
 Щоб виправити РНОКПП потрібно звернутися до Національної служби здоров’я України. Це можна зробити відповідно до процедури описаної на сайті НСЗУ: https://service.e-health.gov.ua/…/koristuva…/termination
 При зверненні до НСЗУ необхідно надати такі документи:
– заява пацієнта у довільній формі, підписана власноруч або накладанням електронного підпису;
– копія реєстраційного номера облікової картки платника податків або документ, що підтверджує відмову від РНОКПП;
– копія документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання в Україні);
– копія підтверджуючих документів у разі зміни прізвища, власного імені, по батькові;
– інформація про законного представника особи (прізвище, ім’я, по батькові, документи, що посвідчують його особу та повноваження законного представника –у разі наявності.
Змінити номер телефону, за яким укладалася декларація і до якого є доступ, можна у свого лікаря.
 Якщо ж номер телефону втрачено, то запит на зміну номеру можна подати онлайн через електронну форму на сайті НСЗУ за посиланням https://cutt.ly/VVOtz4s.
За цим запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування, після чого з’являється можливість оновити номер телефону. Після виконання запиту та анулювання попереднього номеру телефону зверніться до лікаря, з яким ви уклали декларацію та оновіть свій номер телефону.
 Перевірити статус запиту поданого в електронній формі можна через сервіс «Перевірка стану запиту» на сайті НСЗУ https://cutt.ly/uVOi3pW. Для цього потрібно ввести реєстраційний номер запиту, тому збережіть його після подання запиту.
переглядів: 359


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *