Локальне просування сайтів в місті Рівне. Що робить seo-фахівець?

Щасливе
04.01.2023  07:09

Для початку давайте дамо відповідь, чим займається фахівець по просуванню сайтів?
Спеціаліст з SEO займається просуванням веб-ресурсу на перші сторінки пошуку Гугл. Робота може виконуватись як локально, у місті Рівне (Рівненьскій області) та по всій Україні. Саме позиціонування впливає на видимість сайту в результатах пошуку Google. Чим вище сайт у ТОП пошуку, тим більше шансів, що користувач його відвідає. Більший трафік означає збільшення прибутку, тому пошукове просування сайту є важливою частиною інтернет-маркетингу.

Позаштатний SEO-фахівець надає консультації з SEO та інтернет-маркетингу. Він діагностує причини низької відвідуваності веб-ресурсу, аналізує сайти конкурентів і перевіряє ефективність SEO-заходів, які проводять інші агенції або фрілансери. Під час консультації SEO-фахівець дає індивідуальні рекомендації. Він фокусується на ретельному аналізі проблем кожного клієнта, щоб потім реалізувати ефективні заходи з урахуванням бюджету клієнта, який замовляє послуги.

Як SEO впливає на продажі?

SEO як локальне, так і глобальне має велике значення, коли йдеться про продаж товарів через Інтернет. Без пошукового просування сайтів у м. Рівне (або на всю Україну) неможливо залучити потрібну кількість клієнтів і підтримувати високий рівень продажів. SEO-фахівець впроваджує дії, які приводять користувачів, дійсно зацікавлених у конкретній пропозиції, на сторінку відповідного магазину. Коли в пошуковій системі набирається фраза, у результатах Google з’являються сторінки, на яких користувач знаходить саме те, що шукає.

Фахівець підбирає ключові фрази та дбає про їхнє “правильне” розміщення на сторінці. Таким чином, він або вона генерує постійний трафік із цільової групи. Користувачі, щиро зацікавлені в пропозиції, з більшою ймовірністю здійснять покупку, ніж ті, хто генерує випадковий трафік на сайт. Без послуг пошукового просування сайтів, важко домогтися задовільних результатів продажів в Інтернеті.

Що включає послуга пошокового просування:

Аналіз конкурентів та аудит сайту
Щоб збільшити продажі та залучити органічний трафік на сайт, SEO-фахівець проводить повний конкурентний аналіз галузі та аудит сайту. На основі отриманої таким чином інформації він дізнається про сильні та слабкі сторони веб-ресурсу клієнта і сайтів конкурентів. Аналіз також надає інформацію про видимість у пошуковій системі за певними ключовими запитами.

Аудит веб-сайту клієнта, з іншого боку, слугує для оцінки того, які елементи необхідно поліпшити й оптимізувати для пошукової системи. SEO-менеджер перевіряє, чи містить сторінка релевантні ключові фрази, і перевіряє унікальність контенту. Це найголовніше і не важливо робите ви просування сайту по Рівне або на всю краюну. Це – базис! Крім того, сеошник розглядає елементи, які мають відношення до задоволеності користувачів, що використовують веб-сайт. Якщо сторінка незрозуміла і неінтуїтивна, це вказує на те, які елементи потребують якнайшвидшого поліпшення.

Оптимізація сторінок і ключових слів
Оптимізація сайту на основі раніше діагностованих проблем і конкурентного аналізу здебільшого полягає в підготовці нового контенту та побудові посилань. Сторінка високо ранжується Google, тому користувачі пошукових систем з більшою ймовірністю відвідають її. Завдяки оптимізації, яку проводить SEO-директор, сайт клієнта з’являється в результатах пошуку вище, ніж у конкурентів.

Правильно підібрані ключові слова збільшують відвідуваність сайту. Фахівець обирає фрази, які мають бути на сторінці, і зіставляє їх із контентом. Це гарантує, що весь сайт буде наповнений контентом, що містить ключові слова під певний регіон: місто Рівне або область, які найчастіше вводяться в пошукову систему, і довгі хвостові фрази.

Перевірка діяльності SEO
Результати діяльності, здійснюваної SEO-агентствами і фрілансерами, іноді незадовільні. Клієнти, які не володіють знаннями в галузі SEO, не можуть самостійно оцінити причини цього. Досвідчений SEO-фахівець здатний визначити, чи правильно виконується послуга. У разі непрофесіоналізму він може допомогти клієнту припинити неефективну співпрацю та виправити допущені раніше помилки. Фахівець по пошуковому просуванню сайтів також може допомогти переоцінити SEO-бюджет, якщо попередні суми були занадто малі.

переглядів: 251


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *