У сфері торгівлі різні категорії товарів для дітей зберігають провідні позиції вже протягом багатьох років. Незалежно від зовнішніх обставин, попит на дитячі іграшки та одяг не знижується. На додаток – багато батьків намагаються не економити на дитині і забезпечувати її тільки найкращим. Ось чому ця ніша завжди буде перспективною, навіть за умови високого рівня конкуренції. Про що найголовніше потрібно подбати, відкриваючи магазин для дітей – далі в матеріалі.
Формат магазину
Хоча на перший погляд здається, що варіантів може бути лише два, насправді їх набагато більше:
- Офлайн. Необхідно орендувати або ж купити приміщення, подбати про інтер’єр, взяти до уваги не тільки естетичність, а й функціональність, подбати про рекламну кампанію.
- Онлайн. Це створення офіційного сайту або сторінки на маркетплейсі. Навіть для магазину в інтернеті все одно доведеться орендувати склад, куди складатиметься весь закуплений товар. Необхідно організувати графік розсилки замовлень.
- Дропшиппінг. Підприємець, у цьому випадку, є посередником між постачальником і клієнтами. Для дропшипінгу не потрібен склад. Досить створити сайт з каталогами товарів. Щойно від покупця надходить замовлення, продавець передає його постачальнику, а той відправляє покупку. Підприємець отримує відсоток від продажу.
- Франшиза. За певну плату продавець може відкрити магазин відомого бренду. Він же отримує всі покрокові інструкції – від переліку обладнання до контактів постачальників.
- Маркетплейс. Сюди ж слід включити й групи в соцмережах. Це чудовий варіант для тих, хто робить авторські речі власного виробництва. Також підійде тим, хто робить закупівлі в невеликих обсягах.
Асортимент майбутнього магазину
Перш ніж розпочати відкриття, важливо ретельно продумати асортимент для дитячого магазину. Наприклад, практично в кожному знайдеться відділ з сезонними речами. Також в магазині одягу для дітей можна побачити такі категорії:
- для немовлят;
- для малят;
- для підлітків;
- шкільна форма;
- спортивні костюми;
- для ранків;
- купальні костюми.
Здебільшого такі речі пропонуються в середньому та бюджетному ціновому сегменті. Вирішивши продавати щось дорожче, варто спочатку переконатися, що на такі речі буде попит.
Не зайвим буде також уточнити, які бренди зараз “у тренді” й адаптувати асортимент під них. Крім того, важливо враховувати не тільки поточні модні віяння, а й особливості регіону проживання. Приміром, там, де навіть взимку відносно тепло, навряд чи буде попит на хутряні шуби та інший дуже теплий одяг.
Не зайвим буде додати в магазин товарів для дітей й інші товари. Наприклад, всілякі аксесуари для немовлят, іграшковий відділ тощо. Різноманітність асортименту дасть змогу швидко розширити клієнтську базу.
Як підібрати постачальників?
Визначившись із товарними категоріями, час визначитися, у кого їх замовляти. Можна звернутися до самих постачальників безпосередньо або ж до їхніх офіційних дилерів, щоб отримати всі необхідні сертифікати. Ця процедура особливо важлива, адже так можна підтвердити безпеку дитячих товарів.
Особливою популярністю користуються виробники з Китаю, Польщі та Туреччини, але водночас не варто оминати увагою й українських постачальників. Попит на їхню продукцію останніми роками помітно зріс, адже якість продукції серйозно покращилася.
Вибір може зайняти деякий час. Не зважаючи на рейтинги та відгуки, по-справжньому оцінити якість товару можна тільки після закупівлі. Тому варто вибрати кілька компаній і замовити маленькі партії, для початку. Також не потрібно цуратися молодих фірм, адже як інакше перевірити їхню надійність? Можливо, саме вони приведуть до завершення пошуків.
Відкриття магазину дитячих товарів – це завжди великий, але водночас і чудовий захід, який вимагає великої уваги до деталей. Врахувавши всі особливості та розробивши ефективну стратегію, можна створити справді успішний бізнес.
Партнерський матеріал