Чому Рівне назвали “містом-єдинорогом”?

22.08.2019

Чому Рівне назвали “містом-єдинорогом”?

Зовсім нещодавно до Рівного завітали представники Проєкту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) Liza ZhukovskaViacheslav Shtanko та Mykola Kozyr!

Гості були дійсно вражені усім побаченим. І навіть написали масштабний відгук про відвідини нашого міста, назвавши його “містом-єдинорогом”, чому? Читайте!

Якщо говорити мовою стартапів, ми побували у місті-єдинорозі 🦄

Чому стартапи, капіталізація яких перевищила $1 млрд, називають саме «єдинорогами»? Тому що це вражаючі, неймовірні, міфічні істоти з казок, яких ніколи і ніхто не бачив.

Після завершення заходу Людино-орієнтований сервіс для громадян: 3 практичні кейси 16 серпня ми залишали Рівне з думкою про те, що це справжній єдиноріг серед міст України.

Ми з колегою Viacheslav Shtanko приїхали до Рівного, щоб провести невеличких захід, під час якого ділилися досвідом щодо використання людино-орієнтованого дизайну та дизайн-мислення для покращення сервісу у центрах надання адміністративних послуг, а також щодо розроблених разом з партнерами технологічних рішень.

Ми надзвичайно вдячні міському голові Рівного Khomko Volodymyr та Віталій Герман – заступник міського голови міста Рівного за неймовірну гостинні, активність, енергійність та вражені роботою над розвитком міста!

Тож, тримайтеся, далі лонгрід про усе побачене та найяскравіші враження 😊
• Перший поверх адміністративної будівлі, де знаходиться Майстерня Міста Рівне, є абсолютно нетиповим, адже ми звикли до похмурих старих приміщень місцевих рад, а тут усе інакше – перший поверх зустрічає світлом, сучасністю, на стінах фото з різних заходів. Майстерня міста – простір, який може використовувати будь-хто, якщо цей захід сприяє розвитку міста. Сучасний, функціональний, обладнаний усім необхідним для організації семінарів, презентацій, воркшопів тощо. Усе для того, щоб громадяни мали змогу розвивати своє рідне місто. Окрема подяка Вікторія Власюк за організаційну підтримку під час нашого заходу.

• Діджитал рішення, які використовуються у Рівному вже зараз дивують, хоча планів на майбутнє ще більше. Тож, усім зацікавленим раджу розпочати ознайомлення з функціоналу Геопорталу відкритих даних Управління містобудування та архітектури Рівненської міської ради та спілкування з Віталій Герман Сергій Гемберг (Serhiy Gemberg) та Roman Tyshkun.Сподіваюся, що нова запланована разом з талановитими Mykola Kozyr Maksim Malyuk ініціатива «Комунікація влади та громади: Aspectum i chatbot» полегшить вирішення усіх задач, які перед собою ставить керівництво міста, спростить діалог громадян та влади, а позитивний досвід неодмінно перейматимуть й інші міста України.

Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному заслуговує окремого лонгріду, але я спробую викласти моменти, які нас здивували з колегою найбільше.
• Команда. Мабуть, найбільше питань у нас виникло саме про команду, її створення, розвиток і як так взагалі вийшло, що все працює настільки ефективно. Екскурсію нам проводили Тетяна Якобчук та Ірина Кознюк, які наперебій розповідали, як усе створювалося, які ідеї були вкладені у кожну стійку, чому її саме так розвернули і чому саме тут стоять стільці. Про що б не розповідали ці дві неймовірні дівчини, усе було пронизане натхненнями, в усе вкладена частина їх душі й роботи: «Оце ми вигадали, щоб…», «Цю стійку ми разом відмивали після ремонту…», «Ці вікна ми стояли перемивали допоки вони не стали ідеальними…» В усьому про, що вони розповідали відчувалася причетність усієї команди. І тут ми знову відчули, що цей ЦНАП ніби стартап, у який усі, хто тут працює вклали свої власні гроші, тому готові день і ніч викладатися, щоб сервіс був найкращий.

• Організація простору та роботи. ЦНАПи багатьох міст можуть похизуватися, мабуть, ще крутішими ремонтами, але саме тут ми вперше почули про планування однієї з зон обслуговування наступні слова: «Ми багато разів театралізовано програвали шлях клієнта: як він зайде, куди поверне, хто його першим зустріне….». Тут відслідковують той самий шлях клієнта! Весь простір пронизаний ідеологією lean, а зона оформлення паспортів та реєстрації місця проживання – взагалі модельний lean простір.

• Управлінська робота і менеджмент. Під час екскурсії ЦНАПом ми постійно згадували Юлія Шигорева та її лайфхаки з управління персоналом, про те, як прислухаючись до потреб кожного та придивляючись до індивідуальних характеристик, Юлія сприяє індивідуальному зростанню кожного співробітника окремо, адже від цього виграє і вся команда. Не буду розкривати тут секретів, але це дуже цікаво. Можу сказати тільки одне: схоже, дівчата й хлопці задоволені 🙂

• Прийняття на роботу нових членів команди. Тут ми не думали почути нічого нового, звичайна тема – оголошення конкурсу, прийняття на роботу. Але тут цінують й оберігають екосистему колективу, тому перед тим, як прийняти на роботу нового працівника, він деякий час працює в колективі, а лише потім спільно з командою, прислухаючись до їх думки, приймається рішення чи буде подальша співпраця ефективною та комфортною. Багато хто з нас знає, як буває некомфортно, коли до колективу потрапляє чужа людина, яку ви вимушені приймати, і як нерідко вона так і не вливається до команди.

• Віддалене робоче місце в ТРЦ Злата Плаза. Незважаючи на велику кількість критики, для покращення транспортної доступності та комфорту громадян було прийнято рішення відкрити віддалене робоче місце саме у торгівельно-розважальному центрі, адже до нього дуже легко дістатися з будь-якої частини міста. За 7 хвилин, які ми постояли і поспостерігали за процесом обслуговування, дівчата встигли надати послуги або проконсультувати досить велику кількість клієнтів (видно на відео з таймлепс).

• ЦНАП-SQS. Я, особисто, є фанаткою простих юзер-френдлі інтерфейсів, інакше одразу відчуваю або себе тупою, або що люди, які це робили ненавидять своїх користувачів. Тож ми з @ViacheslavShtanko з неабиякою цікавістю розглядали автоматизовану систему формування та ведення реєстру територіальної громади в електронному вигляді. Не буду багато розповідати, можу лише порадити звернутися до @ІринаКознюк, думаю, Ірина із задоволенням поділиться інформацією.

• Людино-орієнтованість в усьому. А якщо чесно, найбільше мені сподобалися дрібниці.
Крючечок у кабінці паспортних послуг, щоб клієнт не ставив сумку на підлогу.
Наклейка на вході «тут раді кожному» і собаку не перекреслено (мені як мамі собаці, це завжди дуже прикро).
Дзеркала (для селфі), щоб поправити зачіску перед фотографуванням на паспорт, з яким тобі мінімум 10 років ходити.
Роздруковані інформаційні картки, у кожному секторі свої, адже клієнти беруть, бо їм так зручно.
Пристрої для перевірки дійсності паспортів.
Шафи для зберігання документів з алфавітом (вони не прості, їх треба бачити, на жаль, не зафоткала).
Висота стійок, навіть з моїм зростом досить зручна (не принизливо).
Для того, щоб сфоткати на паспорт дитину – барний стільчик, а для того, щоб відволікти – гарні іграшки.
Паспорт клієнту видають у гарному брендованому конвертику, адже він же ще без захисної обкладинки.
Стійки самообслуговування з моноблоками (це підгледіли під час поїздки з нами до Грузії, так приємно, коли з робочих поїздок беруться якісь несподівані інсайти).
Кімната для персоналу, яка наче б то і ось, прямо за головним ресепшеном, але тут інша атмосфера – затишна, спокійна, тихо грає музика, можна трохи відпочити, к комфорті випити кави і далі з посмішкою на вустах обслуговувати клієнтів.

Окрема подяка @ВіталійГерман @ЮліяШигорева та усій команді Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному! Ви неймовірні!

  • Такі фідбеки окриляють усю команду. Дякуємо за співпрацю та натхнення, – говорить заступник міського голови Рівного Віталій ГЕРМАН. – Крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!
    Рідне місто починається з тебе!
, , , , переглядів: 185


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *