Наразі співпрацю з відомим ресурсом відеороликів YouTube призупинили такі великі рекламодавці як AT&T, Verizon (телекомунікаційні компанії) і Enterprise Holdings (найбільша компанія у США з прокату авто).
Причиною відмови від реклами на відеосервісі став той факт, що рекламні ролики відомих світових компаній та брендів стали чергуватись з рекламою, що носить екстремістський, терористичний та інший характер неприйнятного змісту.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що європейські компанії Marks & Spencer, Havas, BBC, HSBC, Lloyds, L’Oreal і Audi відмовилися від розміщення реклами на YouTube після того, як розслідування, проведеного виданням Times, показало, що реклама брендів сусідить з контентом, розпалює релігійну, расову ненависть, гомофобію і виправдувати терроріізм.
Google вже приніс вибачення рекламодавцям і пообіцяв надати компаніям більше контролю над розміщенням реклами на YouTube.