Американські компанії бойкотують рекламу на YouTube

Щасливе
24.03.2017  09:42

Наразі співпрацю з відомим ресурсом відеороликів YouTube призупинили такі великі рекламодавці як AT&T, Verizon (телекомунікаційні компанії) і Enterprise Holdings (найбільша компанія у США з прокату авто).

Причиною відмови від реклами на відеосервісі став той факт, що рекламні ролики відомих світових компаній та брендів стали чергуватись з рекламою, що носить екстремістський, терористичний та інший характер неприйнятного змісту.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що європейські компанії Marks & Spencer, Havas, BBC, HSBC, Lloyds, L’Oreal і Audi  відмовилися від розміщення реклами на YouTube  після того, як розслідування, проведеного виданням Times, показало, що реклама брендів сусідить з контентом, розпалює релігійну, расову ненависть, гомофобію і виправдувати терроріізм.

Google вже приніс вибачення рекламодавцям і пообіцяв надати компаніям більше контролю над розміщенням реклами на YouTube.

Ютуб

, , переглядів: 1 280


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *