Бізнес б’є на сполох через ситуацію на кордоні

Щасливе
13.09.2022  13:15

Питання підвищення ефективності роботи автомобільних пунктів пропуску на кордоні України та Польщі залишається вкрай актуальним для роботи бізнесу. Так, йдеться саме про важливість збільшення транспортного потенціалу пунктів пропуску та значне зменшення часу проходження контролю на кордоні, адже наразі, подекуди черги можуть сягати до 60 кілометрів.

Безумовно, позитивним стало завершення реконструкції та запуск повноцінної роботи оновленого пункту пропуску «Краківець – Корчова», запровадження пілотного проєкту стосовно оформлення в пунктах пропуску «Зосін – Устилуг», «Грушів – Будомєж», «Угринів – Долгобичув» транспортних засобів з максимально допустимою вагою до 7,5 тон, здійснення в пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ» оформлення тільки вантажних автомобілів та автобусів як на в’їзд, так і на виїзд повною масою понад 7,5 тон. Дійсно, протягом перших двох тижнів після запуску ситуація на під’їздах до пункту пропуску «Ягодин» пішла на покращення. Однак, вже у серпні відбулось різке збільшення черги вантажних автомобілів на виїзд з України.

За інформацією української сторони,суттєва затримка відбувається наразі на етапі ветеринарного та фітосанітарного контролю з боку польських служб. Так, відповідно до даних Міністерства інфраструктури України, до повномасштабного вторгнення за добу кількість вантажівок, що проходила цей контроль, складала 80 одиниць, а останнім часом цей показник складав до 25. Більше того, протягом останніх 3-х тижнів польські фітосанітарні та ветеринарні  служби припинили працювати в суботу та неділю, а з вересня 2022 року припинили працювати в цілодобовому режимі на усіх пунктах пропуску.

З української сторони, Мінінфраструктури вже звернулись з пропозиціями до польської сторони задля покращення ситуації. Зокрема, щодо здійснення попереднього сортування вантажних транспортних засобів в залежності від виду вантажів задля кращої організації та підвищення продуктивності роботи польських контролюючих органів, виділення додаткових контрольно-пропускних пунктів для пропуску порожніх вантажівок, скасування контролю вантажівок, що перевозять ріпак для виробництва біодизелю та тих, що їдуть транзитом через Польщу у напрямку експорту з України, якщо вони будуть попередньо опломбовані, тощо.

Водночас, наразі, незважаючи на запуск «зернових коридорів», ситуація з логістикою в Україні залишається надзвичайно складною через бойові дії, а для бізнесу є критично важливою безперебійна робота тих шляхів, що залишаються доступними. Безумовно, бізнес, що працює в Україні та країна загалом щиро вдячні Польщі за безпрецедентну підтримку в такий важкий час.

переглядів: 303


На правах реклами


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *