У реєстратурах поліклінік Рівного мобільний зв’язок почав діяти з 1 березня 2017 року. Водночас у рівнян і досі виникають питання, чи завжди можна додзвонитися у реєстратури поліклінік з мобільного?!
Рівнянка Олена скаржиться на те, що не раз стикалася з проблемою, коли мобільні номери поліклінік міста не відповідають. Жінка звернулася у редакцію сайту rivne.ogo.ua, щоб дізнатися, чи це тільки у неї така проблема?
У громадській організації “Час-Дій” розповіли, що мобільні телефони, стартові пакети та оплата мобільного зв’язку здійснюється коштами членів громадської організації. І повинні працювати без збоїв.
Ми запитали у рівнян, чи були у них проблеми з додзвоном на мобільні номери поліклінік. Значна частина опитаних відповіли, що жодних проблем з цим не мали. Але були і ті, хто стверджують, що проблема не в мобільних телефонах, а у людях…
- Недавно скористався цими номерами і зрозумів,що тут питання не до стаціонарних телефонів а до людей, ніхто нічого не знає,бігають перепитують чи є лікар чи нема, одні взагалі кажуть, що в них у лікарні немає такого спеціаліста і т д
- Я телефонувала десь місяць назад в 3 поліклініку дитячу, то не додзвонилася!
- Грушевського дитяча або не заряджається або виникають дуже часто.Проходили з дітьми медогляд до школи, то згадували знову стаціонарної номери, бо ті постійно поза зоною