Рівненський координатор Анна Малашкевич: “Буду рада стати помічницею на вашому весіллі!”

Щасливе
29.03.2019  10:00

Рівненський координатор Анна Малашкевич: “Буду рада стати помічницею на вашому весіллі!”

Вона знає усі секрети проведення ідеального весілля і може докласти максимум зусиль, щоб найважливіший день – створення нової родини – був щасливим та запам’ятався на все життя. Вона – весільний координатор та організатор. Ексклюзивно для журналу “РІВНЯНИ” Анна МАЛАШКЕВИЧ розповіла про те, як прийшла у цю професію та чому координація весілля – надзвичайно важлива його складова.

– Анно, розкажіть, що вас привело у весільну індустрію.
– Чесно скажу, це сталося випадково. Я перебувала в декретній відпустці, енергія била через край. (Посміхається.) В родичів було весілля, і я працювала на ньому у якості ведучої. Цей щасливий день фотографувала для молодят відомий рівненський фотограф Ліна Ромашко. Саме вона мене порекомендувала на наступне весілля, яке проводили через місяць у Рівному. Далі була організація різних івентів: декорований фотопроект в яблуневому саду (спільно з Ліною Ромашко та студією декору “Butterfly Wedding”); майстер-клас з шоколаду від шоколатьє з Луцька; багато благодійних проектів, спрямованих на соціалізацію діток з інтернатних закладів. Після цього я зрозуміла, що організація заходів мені ближча, ніж професія ведучої, але не знала, з якого боку до цього підійти.

– З чого почалося підготовка до опанування нового для вас ремесла?
– Я багато читала, дивилася відеоуроки, спілкувалася з людьми, які в інших містах створюють івенти. Після цього прийшло розуміння, що моїх знань недостатньо для такої відповідальної справи, як весілля. Допоки одного дня не побачила оголошення про навчання від однієї з провідних весільних агенцій Львова, на яке я, звісно, записалася. Практично впродовж року я була частим гостем у Львові, проходила навчання, а також практику на львівських весіллях. Для мене це неоціненний досвід, адже весілля у Львові відрізняються від рівненських. Що приховувати, те, що на львівських весіллях активно використовують, до нас на ринок весільних послуг приходить лише через рік.

– Не секрет, що у Рівному переважна більшість наречених беруться самостійно організовувати своє весілля. З вашого досвіду, у що це часто обертається для них?
– Працюючи ведучою, я бачила, як важко нареченим контролювати весь процес весілля. Вони явно переоцінюють власні сили й не розуміють, який тотальний пласт роботи кладуть на власні плечі. Нерідко чую таку річ – раніше не було організаторів та координаторів, але ж весілля проходили на “ура”! Так, але й весілля були зовсім іншими. Так, наприклад, раніше витрати на ресторан становили 60% від загальної суми витрат, зараз – це 40%. Адже з’явилося багато нових послуг, яких ще декілька років тому взагалі не було, а нині їх активно замовляють на весілля.

– Сучасне весілля, яке воно?
– Весілля, які організовували років 10 тому, і сучасні – це колосальна різниця. Змінилася концепція святкування. Сучасне весілля – це не просто випити та поїсти. Це насамперед естетичне задоволення від оформлення залу, фуршетних столів (адже має бути не просто смачно – має бути красиво). Сьогодні весільна програма не просто, щоб весело – це чуттєва історія однієї пари.

– Зрозуміло, що весілля – це чимало клопотів. Як саме координатор полегшує життя нареченій?
– Весільних координаторів ще називають професійними подругами нареченої, в якійсь мірі це так. (Посміхається). Адже у підготовці до весілля ми дуже багато спілкуємося з нареченими, тому однозначно довіра та дружні стосунки присутні. Якщо серйозно, то координатор напередодні весілля перебирає на себе всі організаційні моменти. А наречена в цей час має змогу видихнути, відпочити та відключитися від цієї метушні, і найголовніше – у день весілля вона не думає про ресторан, музикантів та декораторів, вона насолоджується цим днем, проживає кожну його хвилину.

– Поясність ще такий момент: чим відрізняється організатор весілля від координатора?
– Перш за все, розділимо розуміння організації весілля. Є “організація під ключ” – це коли організатор розробляє концепцію весілля та замовляє усіх підрядників, а також “часткова організація” – це коли організатор допомагає нареченим, тобто замовляє якусь частину послуг, а решту організовують самі наречені.
В обов’язки координатора не входить замовлення послуг та виконавців. У випадку роботи з координатором, організатором виступає сама наречена або батьки. Координатору передають контакти всіх підрядників та концепцію свята, всю супровідну документацію. Координатор активно включається в роботу за два тижні до весілля, а також працює у сам весільний день від початку декорування залу до самого закінчення весілля. Координатор – це по суті руки, нога, вуха та очі наречених, він працює для того, щоб наречені та їхні батьки змогли насолодитися святом, а не бігати у метушні.

– Якщо говорити про вас, то які послуги надаєте саме ВИ?
– Я займаюся частковою організацією, а також координую весілля.

– Що можете порадити нареченим, які планують своє свято?
– Не варто заощаджувати на власному спокої та спокої своїх рідних. Весілля – це подія, яка відбувається раз в житті, якщо ж ви замкнете всю організацію на собі чи своїх батьках, комусь із вас доведеться згадувати його по світлинах, та змінити його вже буде не в силі.
Обирайте правильно! Обирайте серцем! Буду рада стати помічницею на вашому весіллі!

Часткова організація весілля, координація весілля 097 8918200
Інстаграм: Wedding_rivne_anna
Фейсбук: facebook.com/anna.wedding.coordinator

, , , , переглядів: 833

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *