Часто у соціальних мережах рівняни пишуть про поганий сервіс, невдалі реформи та непродуктивні зміни. Водночас бувають і особливі випадки, коли самі ж мешканці міста відмічають, що позитивні зміни відбуваються і це трохи перемоги.
Так, один з останніх таких випадків – позитивні враження від отриманих послуг у Рівненському регіональному центрі надання адміністративних послуг.
- Був сьогодні в ЦНАПі, міняв місце реєстрації. Усе швидко, зручно, просто, і недорого. Пам’ятаю, як ми з Токарським під час Революції гідності мусили робити розборки в паспортному столі, за їх явно корупційну схему організації роботи. Але краще коли замість розборок відбуваються системні зміни.Добре коли є бачення як їх робити, воля і кадри. А коли немає, тоді приходить імітація.
На днях деякі люди будуть займатися передвиборчим мас турбуванням і імітацією турботи.
П.с. ще б зробити якийсь електронний прийом платежів. Бо комісія банку була майже як сума платежу, – написав на своїй сторінці у фейсбук громадський активіст Святослав Клічук.
Приємно і те, що під цим постом ще десятки рівнян підтвердили тези Святослава і відмітили, що Рівненський ЦНАП – приклад дійсно європейського сервісу.
Подякувала за такий відгук директор Рівненського ЦНАПу Юлія ШИГОРЕВА і зауважила, що команда ЦНАПу щоденно працює для покращення надання послуг:
- Дуже приємно, коли результати нашої роботи лишають по собі такі враження та відгуки.
В свою чергу, команда Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному працює над впровадженням оплати вартості адміністративних послуг за допомогою QR code, що значно зменшить розмір комісії банку.