У Рівному представники Проєкту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) та партнери поділяться досвідом та практичними кейсами застосування людино-орієнтованого підходу під час створення сервісів для громадян:
• Центри надання адміністративних послуг як серце людино-орієнтованого сервісу. Презентація результатів та проектів, напрацьованих під час воркшопу з людино-орієнтованого дизайну, проведеного Фіоною Майлз, дизайн-мислителькою та стратегинею з Великої Британії. Досвід та інсайти від практика – Віталія Германа, заступника міського голови Рівного, безпосереднього керівника Центру надання адміністративних послуг. Анонс видання збірки інструментів для інновацій, розвитку ідей та їх втілення.
• Електронний сервіс, орієнтований на потреби громадян – чат-бот Державної міграційної служби України. Чому використання методології людино-орієнтованого дизайну є корисним під час вдосконалення державних сервісів? Якими є перші результати використання сервісу?
• Проекти, які залучають громадян до розвитку міста та дають інструменти впливу на розвиток простору, на прикладі проекту «Комунікація влади та громади: EOS Vision i chatbot».
Спікери:
• Віталій Герман – заступник міського голови Рівного, безпосередній керівник Центру надання адміністративних послуг
• Liza Zhukovska, технічна радниця проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
• Viacheslav Shtanko, технічний радник проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
• Mykola Kozyr, координатор проекту «Комунікація влади та громади: EOS Vision i chatbot»
Модератор: Юлія Шигорева, начальниця Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради
Запрошуємо на презентацію 16 серпня в Майстерню міста (вул.Лермонтова, 6). Початок о 14:00. Вхід вільний.