MD Group виведе на український ринок один з найбільш технологічних брендів спортивного одягу – американський Under Armour. Про це повідомляє Асоціація рітейлерів України.
“Вихід в Україну одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу – питання вирішене. Невідомими залишаються лише терміни і умови виведення бренду на український ринок”, – йдеться в повідомленні.
Інформацію про підготовку виведення бренду на український ринок підтвердили консультант з торгової нерухомості, топ-менеджер брокерської компанії, а також представник MD Group.
“Так, ми представлятимемо Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співробітництва говорити рано”, – уточнили в MD Group.
Опитані Асоціацією експерти вважають, що MD Group також розвиватиме Under Armour в форматі монобрендових магазинів.
“MD Group планують розвивати Under Armour в форматі монобрендових магазинів”, – повідомив директор департаменту торговельної нерухомості Colliers Ігор Заболоцький.
Under Armour – відносно молодий бренд, заснований американським футболістом Кевіном Планком у 1996 році. У 2016 році Under Armour збільшив свої продажі на 22%, до 4,8 млрд доларів: в основному – за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи і Азії.