У Рівному провели брифінг щодо впровадження мораторію на зовнішню рекламу в обласному центрі.
Запрошені на брифінг – заступник міського голови Віталій Герман, представник Управління житлово-комунального господарства Наталія Радаєва, урбаніст Дмиро Котляров – обговорювали перспективи прийняття рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради «Про встановлення мораторію на розміщення зовнішньої реклами» від 17.04.2018 №48.
Основним меседжером заходу було роз’яснення доцільності мораторію, метою якого є впорядкування розміщення зовнішньої реклами, ідентифікація статусу існуючих рекламних засобів та вивісок, а також прийняття правил для їх встановлення.
- Закликаю громадськість та небайдужих мешканців міста до участі в обговоренні та прийнятті чіткого та прозорого механізму розміщення реклами у місті, а в результаті – прийняття нормативно-правового акту, який дасть можливість для суб’єктів підприємництва отримувати дозволи на розміщення зовнішньої реклами із встановленим порядком та в абсолютно рівних умовах, – наголосив заступник мера Рівного Віталій ГЕРМАН.
Крім того, заступник міського голови також повідомив, що важливим кроком на шляху реалізації запланованих реформ є передача повноважень Управління житлово-комунального господарства щодо розміщення зовнішньої реклами Управлінню містобудування та архітектури, адже це дасть можливість у повній мірі наповнювати інформацією такий потужний інформаційний ресурс міста, як Геоінформаційний портал (geo.rv.ua).